Nu kör vi så det ryker

Har tidigare bloggat på devote.se men den blev så personlig, jag vill inte ha en personlig blogg utan jag vill dela med mig utav all den sköna musik som strömmar ur mina högtalare. Så nu kör vi mina vänner, så det ryker!

Sean Kingston - Electronic Music [Dahmi-RecordZ.CoM].mp3
Ne Yo Feat. S The Mogul - Take It To The Floor (Remix) [Dahmi-RecordZ.CoM].mp3
Nathan Feat. Flo Rida - Caught Me Slippin [Dahmi-RecordZ.CoM].mp3
Ms. Thing Feat. Psycho Tanbad - Bonify [Dahmi-RecordZ.CoM].mp3
Million Stylez - What A Gwaan [Dahmi-RecordZ.CoM].mp3


ps. det är bara att klicka på låtarna för att lyssna och sedan få ner låtarna till er dator, smart va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0